2014-07-31

Nový zákon EU o poskytování informací o potravinách spotřebitelům

Novým nařízením EU č. 1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům se mění stávající legislativa upravující označování potravin v zemích EU. Toto nařízení má vstoupit v platnost 13. prosince 2014.
Jednou ze změn, které společnost Ferrero začne v důsledku uvedeného nařízení v zemích EU uplatňovat od srpna 2014, bude uvádění druhu použitého rostlinného oleje a tuku na etiketách svých výrobků.

Při výrobě mnoha produktů společnosti Ferrero se používají rostlinné oleje a tuky. Jedním z nich je palmový olej, jeden z nejdůležitějších rostlinných tuků na celém světě, který se extrahuje zahříváním a lisováním dužiny plodu palmy olejné. Přidáním palmového oleje v různém množství lze vyhovět požadavkům každé receptury, aniž bychom museli přistupovat k hydrogenaci. Palmový olej také přispívá k vyváženosti ostatních složek a zlepšuje jejich chuť, neboť po rafinaci nemá žádnou vůni ani chuť, a pomáhá zachovat chuť výrobku po celou dobu jeho trvanlivosti, a to díky své vyšší odolnosti vůči oxidaci v porovnání s jinými rostlinnými oleji.

V současnosti odebírá skupina Ferrero palmový olej z Malajsie, Papuy-Nové Guiney a Brazílie.
Jelikož skupina Ferrero přikládá velký význam vysledovatelnosti této suroviny, je od roku 2005 aktivním členem Kulatého stolu na téma udržitelné produkce palmového oleje (Roundtable on Sustainable Palm Oil [www.rspo.org], dále jen „RSPO“). RSPO je sdružením mnoha zainteresovaných stran a bylo založeno v roce 2004 na podporu rozvoje a používání udržitelného palmového oleje.
Do konce roku 2014 se začnou produkty společnosti Ferrero vyrábět s použitím 100% odděleného palmového oleje certifikovaného sdružením RSPO. Bude to tedy téměř o jeden rok dříve, než byl náš původní plán. Oddělený znamená, že palmový olej je zcela vysledovatelný – od původních plantáží až po výrobní linku.

Dále, odpovědnost společnosti Ferrero se nezastaví u získání této certifikace, která je jen prvním krokem při naplňování očekávání našich zaměstnanců a spotřebitelů. Náš závazek získávat palmový olej odpovědným způsobem, který jsme přijali v podobě Charty palmového oleje společnosti Ferrero (Ferrero Palm Oil Charter), chceme posilovat, abychom nakupovali palmový olej ze známých zdrojů, aniž bychom tím současně přispívali k odlesňování, vymírání živočišných druhů, vysokým emisím skleníkových plynů či porušování lidských práv. Ve spolupráci s organizací TFT (dříve „The Forest Trust“ [www.tft-forests.org]) vypracovala společnost Ferrero metodiku, aby mohla vyhodnocovat, jak dobře naši dodavatelé Chartu implementují, a aby pěstitelům pomohla jít nad rámec požadavků sdružení RSPO.


Se žádostmi o jakékoli další informace se, prosím, obracejte na místní oddělení služeb zákazníkům, jehož pracovníci vám rádi odpoví na veškeré otázky.



Přečtěte si více:
Často kladené otázky Palmový olej 
Často kladené otázky Palmový olej v našich výrobcích
Navštivte Kinder.com
Navštivte Nutella.com
Navštivte ferrero csr

2019-10-10

Skupina Ferrero si stanovila nový cíl v oblasti obalů

Skupina Ferrero si stanovila nový cíl v oblasti obalů

Skupina Ferrero si stanovila nový cíl v oblasti obalů

Čtěte více

2015-02-04

FERRERO GROUP ZÍSKALA OCENĚNÍ „BONSUCRO LEADERSHIP AWARD 2014“

FERRERO GROUP ZÍSKALA OCENĚNÍ „BONSUCRO LEADERSHIP AWARD 2014“

FERRERO GROUP ZÍSKALA OCENĚNÍ „BONSUCRO LEADERSHIP AWARD 2014“

Čtěte více

2013-07-10

Společnost Ferrero představuje svou čtvrtou zprávu o společenské odpovědnosti firem (CSR)

Společnost Ferrero představuje svou čtvrtou zprávu o společenské odpovědnosti firem (CSR)

Společnost Ferrero představuje svou čtvrtou zprávu o společenské odpovědnosti firem (CSR).
Dne 10. 7. 2013 v ústředí „Il Sole 24Ore“ v Miláně se uskutečnila veřejná prezentace naší čtvrté zprávy společnosti Ferrero o společenské odpovědnosti firem (CSR).
Toto čtvrté vydání bylo vypracováno v souladu s parametry organizace GRI (Global Reporting Initiative). Již druhým rokem společnost Ferrero obdržela nejvyšší úroveň v dodržování zásad reportingového rámce GRI a dosáhla aplikační úroveň A+. Zpráva rovněž bere v úvahu následujících: „Deset zásad“ iniciativy Organizace spojených národů Global Compact (UNGC) a „Pokyny Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj (OECD) pro nadnárodní podniky“. Externí revize této zprávy byla provedena společností DELOITTE.

V letošním roce je uveřejnění zprávy CSR spojeno se spuštěním webových stránek věnovaných oblasti společenské odpovědnosti firem v rámci Skupiny. Tyto webové stránky nabízejí užitečné informace týkající se CSR. Umožňují prohlížet si a stahovat již zveřejněné zprávy a obsahují interaktivní stopu (footprint) Skupiny v oblasti udržitelnosti.

Nové webové stránky pro CSR jsou k dispozici na www.csr.ferrero.com.

Čtěte více

2012-07-05

Ferrero představuje svou třetí Zprávu o společenské odpovědnosti firmy (CSR)

Ferrero představuje svou třetí Zprávu o společenské odpovědnosti firmy (CSR)

Třetí Zpráva o společenské odpovědnosti firmy Ferrero (CSR) je nyní k dispozici, a to po veřejné prezentaci 5. července v Římě.

Zpráva popisuje CSR aktivity Skupiny od roku 2010 do roku 2011, přičemž dále představuje CSR cíle Ferrero, které mají být dosaženy v letech 2013 až 2020.
I tato třetí edice byla vypracována v souladu s parametry organizace GRI (Global Reporting Initiative). Letos pak byla skupině Ferrero poprvé udělena nejvyšší úroveň reportingu, která byla potvrzena Osvědčením GRI a která odpovídá písmenu A+.

Pro více informací klikněte zde >

Čtěte více

Archiv zpráv

2019

leden

únor

březen

duben

květen

červen

červenec

srpen

září

říjen

listopad

prosinec