FILOZOFIE FIRMY

Vysoká jakost, přesnost řemeslné práce, čerstvost výrobku, pečlivý výběr nejjemnějších surovin, úcta k našim zákazníkům a ohled na ně: to jsou „klíčová slova“ společnosti Ferrero a hodnoty, které napomáhají k tomu, aby její pralinky byly známé milionům spotřebitelů na celém světě a byly mezi nim oblíbené. Výrobky společnosti Ferrero jsou výsledkem inovací a jsou proto nenapodobitelné. Protože jsou hojně distribuovány, dostaly se do povědomí a staly se součástí zvyklostí řady zemí, kde jsou často považovány za kulturní ikony.
Ferrero je současně synonymem péče o hygienu pracovního prostředí, o životní prostředí, pozornosti ke společenským problémům a místním společenstvím, ve kterých společnost a její zaměstnanci působí.
Dnes má řada výrobků Ferrero „globální“ povahu, což znamená, že se prodává všude. Ferrero je v současné době čtvrtý největší výrobce cukrovinek na světě.
Avšak typickým rysem společnosti Ferrero je, že je globálně lokální (myslí globálně, jedná lokálně), což znamená, že se zaměřuje na mezinárodní rozvoj, aniž by ztratila ze zřetele dobré vztahy s místními společnostmi v zemích své působnosti.
V centru naší strategie vždy stojí spotřebitel. Vztah společnosti Ferrero k jejím spotřebitelům je založen na dlouhodobé vzájemné důvěře, budované léty zkušeností, odborného přístupu, pochopení a intuice. To je měřítko zájmu společnosti Ferrero o potřeby zákazníků, a současně klíčový faktor obchodního úspěchu společnosti.